Agshin Alisoy

Agshin Alisoy

@AlisoyAgshin

Followers14
Following39

Interested in learning, creating, developing.

Joined on March 19, 2020
@AlisoyAgshin Statistics

We looked inside some of the tweets by @AlisoyAgshin and found useful information for you.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
2 hours
Average replies
120
Average retweets
10006
Average likes
31995
Tweets with photos
20 / 100
Tweets with videos
15 / 100
Tweets with links
0 / 100
Fun Fact

There were 13.7 million football-related tweets during the 2012 Super Bowl, 1 million of which appeared in the game's final 5 minutes.

summer's hot, its getting colder.

0
0
0
Her label and her incel followers are making  #WeAreSorryDoja trend , disgusting 🙄 #DojaIsOverParty #dojacatisover #dojacatisoverparty #whatdoja https://t.co/R5drKnc8Mv

Her label and her incel followers are making #WeAreSorryDoja trend , disgusting 🙄 #DojaIsOverParty #dojacatisover #dojacatisoverparty #whatdoja https://t.co/R5drKnc8Mv

the only wipe it challenge that matters https://t.co/fEsRC8qB58

the only wipe it challenge that matters https://t.co/fEsRC8qB58

2K
199K
625K

#AJayllisoverparty @TheAJayII guel congrats u have an official hashtag lol. cant stand the haters tho

0
0
3

rather than cancelling doja, why don’t we all team up and get her a therapist the girl definetly needs one #DojaIsOverParty

1
3
9

#6ix9ineisoverparty is this still not trending? damn.

0
0
0

Quoted @lillyshrek

me seeing that doja is cancelled but i don’t know why #DojaIsOverParty https://t.co/l40IBNK0YU

me seeing that doja is cancelled but i don’t know why #DojaIsOverParty  https://t.co/l40IBNK0YU

play date :3 https://t.co/HzK0KFVoCM

damn she actually needs help. all jokes aside, we can't help her with cancelling her the fuck!? https://t.co/9sdF9bNL2a

0
0
0
lana when #DojaIsOverParty is trending on twitter
 https://t.co/PbQfGadinL

lana when #DojaIsOverParty is trending on twitter https://t.co/PbQfGadinL

49
535
6K
#DojaIsOverParty this is probably one of the longest cancel parties i seen yall fr with this one https://t.co/atrgDsA7Gt

#DojaIsOverParty this is probably one of the longest cancel parties i seen yall fr with this one https://t.co/atrgDsA7Gt

77
702
9K
Lia
3 days ago
Lana really did witchcraft to get Doja cancelled omg #DojaIsOverParty https://t.co/nzanzMQOjy

Lana really did witchcraft to get Doja cancelled omg #DojaIsOverParty https://t.co/nzanzMQOjy

Lana needs to teach me some of this witchcraft I got enemies too #DojaIsOverParty

0
1
1
#DojaIsOverParty so im gonna stream this while reading other tweets, chile https://t.co/rePy5HqiVx

#DojaIsOverParty so im gonna stream this while reading other tweets, chile https://t.co/rePy5HqiVx

Quoted @brilikestamales

Lana and her fans after using witchcraft on doja to cancel her #DojaIsOverParty https://t.co/2ryfZE0ZvP

Lana and her fans after using witchcraft on doja to cancel her #DojaIsOverParty https://t.co/2ryfZE0ZvP

im in love with lana witchcrafting memes damn ndsfkjsdnjd https://t.co/32MKj2stZ3

Quoted @JoshSte91051833

@Melijusupovic @drinktheapples lmao she didn't, people are just making memes about her and how she is witch and did a spell on doja to get her cancelled.

introducing the comment of the year in twitter. LMFAO SDKJFSBADHBDSF https://t.co/xBt5fkjAvW

0
0
1

Quoted @Raisedbyidiots

Lana seeing doja getting canceled the day right after she was canceled. #DojaIsOverParty https://t.co/ydoTTAMRzh

Lana seeing doja getting canceled the day right after she was canceled. #DojaIsOverParty https://t.co/ydoTTAMRzh

SHIT SKDJFNKJSDBFJDSF https://t.co/QMXaBrZ19G

Next Page