GAWD ANTICS😈🤙🏽

GAWD ANTICS😈🤙🏽

@Gawd_AJ

Followers745
Following557

🅱️etter mind 🅱️etter decisions. ♒️🇯🇲💫........... #ITSNOTTHATSERIOUS😈🤙🏽 insta : Gawd_AJ

Joined on April 11, 2013
@Gawd_AJ Statistics

We looked inside some of the tweets by @Gawd_AJ and found useful information for you.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
a day
Average replies
1
Average retweets
3
Average likes
75
Tweets with photos
11 / 100
Tweets with videos
17 / 100
Tweets with links
0 / 100
Fun Fact

During the "Castle in the Sky" TV screening there were 25,088 tweets per second, the most ever.

NAH what is the POINT of DOING/SAYING/STARTING something first ... Then play victim & act confused when shit get serious/scary..&/or YOU lookin dumb....aint no holdin bk now u gon get the message‼️dnt do dat dnt play yaself .. #INTS 😈🤙🏽

0
0
0
@Hoodville_ https://t.co/w8poeDCBsQ 
‼️NEW VID‼️ out now
How to make a FRIED EGG😭‼️ https://t.co/LWYaCI2Cvs

@Hoodville_ https://t.co/w8poeDCBsQ ‼️NEW VID‼️ out now How to make a FRIED EGG😭‼️ https://t.co/LWYaCI2Cvs

@ayoair This aint even funny... This just shows even more they will do anyytthinngggg for that man ..

6
21
1K

"Get the shit & make it last, i can never drop the bag man you niggas must be on sum, & that maro go to fast i was racin to the cash, smoke some weed & she smoke some" 🔊🔥🔊🔥🔊😈🤙🏽 @jaycritch ... i be changin some of the words so it fits me 😭😭

0
0
0

"YOU A BITCH , NIGGA MONEY IS YO BACK BONE" 🔊🔥🔊🔥@jaycritch

0
0
0
STORY TIME: IM BANNED FROM THE PALISADES MALL ‼️out now‼️
https://t.co/NYsR0vqbfa https://t.co/Le53h7Iptf

STORY TIME: IM BANNED FROM THE PALISADES MALL ‼️out now‼️ https://t.co/NYsR0vqbfa https://t.co/Le53h7Iptf

Not posting every & anything been a LIFETIME thing nfss ..could post a snap layin in bed ..Then u facetime me & im in texas wid barack obama or post an accomplishment but have 10 more hidden ones 💯😈🤙🏽💫

0
0
1

@TimBarnes451 Watch when robots become cop helpers or sum ishh because they dnt "have emotion" or cant "discriminate"

0
1
7

If you really waited for a new year .. To start doing better & greater u already losing .. & if this year u find what you wanna do &/OR develop a great plan congrats & go hard 😈🤙🏽

0
1
2

@The_ChosenGOAT Got two charges for her to go right bk to the nigga 😭😭😭 .. If he did it then he deff prob doin it before nd she still stayed

4
13
284

WHO & WHAT is Gawd Antics | HAPPY NEW YEAR https://t.co/AZ9JaqOedA via @YouTube Don’t forget to follow @Gawd_AJ #TULECHALLANGE

1
1
1
🚨New vid : WHO & WHAT is GAWD ANTICS🚨
https://t.co/TxTFfJm2W4 https://t.co/S386ainswy

🚨New vid : WHO & WHAT is GAWD ANTICS🚨 https://t.co/TxTFfJm2W4 https://t.co/S386ainswy

@ParisA6_ @ProfessorPash ‼️‼️‼️‼️‼️ fast aff ..especially wid the extra bs or nonsense or when they just mad annoyin .. Then when dub em u a super asshole ..least aint wasten anymore of eachother time😭🤷🏽‍♂️

0
5
0

My car really be needn MAD oil & gotta b synthetic.. I really be payin 100 beans for an oil change & still tip 😭 john my guy tho over at Augie's tallman auto center ..W.e need done he gon do it perfect & dnt gotta worry..& TRUST ME cause i STAY WILDIN & always gotta change sum😂

1
0
0

@ShakurStevenson Ill never doubt nobody but ik majority that like or retweet this deadassssssss dnt have a strong relationship wid em only when maybe some goes right or in ya favor.. Nd trust me u r saaaadddddd .. Ya stay the same but swear God on ya side .. Think deeper is it him or just reality

1
4
11

Im too blunt at times .. But speak nun but real ish.. If u ever read anything i said & had sum to say from it .... Thats y i will continue because u will never say it to me because u will lose.. In any way & continue to watch & u know dat.. i prove points & beat odds

0
0
0
Next Page